Vizyonumuz
Etik davranışlara sahip olan çalışanlarıyla öncü yaratıcı üretici sürekli düşünen geliştiren dünya otelcilik anlayışına ayak uydurmaya çalışan ve örnek gösterilen bir turizm firması olarak gösterilmeyi hedefliyoruz.
Kalite Politikamız;
- Misafirler,odak noktası kabul edilerek istek, beklenti ve ihtiyaçlarının araştırılıp bunlara uygun hizmetlerin planlanmasını ve verilmesini sağlamak,
- İlk ve her seferinde doğru yapmak, hatayı anında düzeltmek,
- İşletmede sevgi-saygı huzur ortamı yaratılarak, çalışanların motivasyonunu arttırmak,
- Çalışanlarına kalite anlayışı, hijyen ve gıda güvenliği konusunda sürekli eğitim verilerek, gelişimlerini sağlamak,
- Yasal mevzuata uygun hijyenik ortamlarda üretim ve servis yapmak,
- Kaliteyi ölçülebilir hale getirmek, verilen hizmetlerle ilgili sürekli iyileştirmenin sağlanması için hedefler belirleyip, çalışanlarla yönetimin birlikteliğini sağlamaktır.